تاثیر ماساژ بر روی لاغری

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 16 ارديبهشت 1396 در ساعت 16 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

درمانگران بر این باورند که ماساژ به تنهایی نمی تواند باعث لاغری شود و باید به چشم کمکی برای سرعت بخشیدن به کاهش وزن از آن استفاده کرد تا بتوانید علاوه بر ماساژ و نرم شدن بافت ها به چربی ها و سلولیت های بدن کمک کنید و چربی ها با سرعت بیشتری آب شوند و از بین بروند.

ماساژ معجز نیست، کاتالیزور است!

به وجود آمدن انقباض در بدن سبب به وجود آمدن بیماری های مختلف از جمله چاقی می شود. ماساژ نیز همان طور که قادر است باعث از بین رفتن بسیاری از بیماری ها شود، میتواند باعث از بین رفتن چاقی نیز بشود و به آن کمک کند. به یاد داشته باشید ماساژ قرار نیست برای شما معجزه کند و فقط برای شما نقش کاتالیزور را بازی می کند. با انجام دادن ورزش و رعایت رژیم غذایی مناسب در کنار این کاتالیزور می توانید زودتر از آنچه گمان می کنید به لاغری و تناسب اندام برسید.

با روش های منظم و برنامه دقیق ورزشی می توانید به صورت ماندگار لاغری را تجربه کنید و فقط می توانید از راه حل های آسان به تناسب اندام برسید.ماساژ درمانی دارای اصول و قواعدی خاص است که در ادامه مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد.

در ابتدا باید بدانید که ماساژ تکنیک های اصلی یا در حقیقت نکات مادری دارد که در تمام انواع ماساژها به کار گرفته می شود، مانند حرکات؛ سراندن، ورز دادن، مالش و ضربه.ماساژ همان طور که گفته شد کاربرد متفاوتی دارد و می تواند فشار و گرفتگی های عضلانی را برطرف کند و باعث کم شدن اضطراب، افسردگی، فشار خون و بی خوابی بشود.

ماساژ کمک می کند تا گردش خون در بدن بهتر شود و با بالا رفتن متابولیسم بدن سریع تر به لاغری خواهید رسید.ممکن است در زمان ورزش کردن عضلات شما دچار مشکل شوند ، با انجام دادن به موقع ماساژ می توانید عضلات را به مرور ترمیم کنید. ماساژ باعث می شود مواد زائد مانند؛ اسید لاکتیک و اسید کربنیک که بعد از انجام دادن ورزش در بدن جمع می شوند به راحتی از بدن بیرون بروند.

ماساژ به طور مستقیم و غیر مستقیم می تواند بر روی لاغری و از بین رفتن چربی های اضافی بدن تاثیر بگذارد. رژیم غذایی، ورزش و ماساژ در کنار هم باعث لاغری و کاهش بافت چربی می شوند و باید به استفاده آنها در کنار هم دقت داشت.با انجام دادن ماساژ مقدار گردش خون افزایش پیدا می کند و اکسیژن بیشتری به بافت ها می رسد و در نتیجه سریعتر می توانید بافت های چربی زیر جلدی را آب کنید و کالری بسوزانید.

ماساژ استرس بدن را کم کرده و با کم شدن استرس در بدن حساسیت بدن نسبت به انسولین بیشتر شده و وزن سریعتر کاهش پیدا می کند.سعی کنید برای دریافت ماساژ از افراد حرفه ای کمک بگیرید یا به مراکز تخصصی ماساژ مراجعه کنید تا به بهترین شکل ماساژ ببینید.اگر خودتان قصد دارید دیگری را ماساژ دهید، بهتر است در ابتدا با آناتومی بدن آشنا شوید و با اطلاع قبلی از بیماری های ماساژ گیرنده، ماساژ را آغاز کنید.

به یاد داشته باشید که اگر فرد ماساژ گیرنده دچار دردهای مفصلی و عضلانی است باید حرکات ماساژ را به آهستگی انجام دهید تا باعث تشدید بیماری او نشوید.انجام دادن حرکات ناگهانی در ستوان فقرات، گردن، کمر، لگن بسیار خطرناک است و با کوچکترین بی احتیاطی ممکن است مشکل جبران ناپذیری به وجود بیاید.

ماساژ بر روی چه اعضایی از بدن باعث لاغری می شود؟

برای اینکه با انجام دادن ماساژ باعث لاغری شوید باید بر روی عضلات، تاندون ها، بافت های هم بند مانند عروق لنفاوی و احشای داخل شکمی و بافت های چربی زیر جلدی را ماساژ دهید تا بتوانید چربی های بازوها، ران ها و شکم را آب کنید.فراموش نکنید که ماساژ نباید دردناک باشد تا باعث بالا رفتن جریان خون شود و بالارفتن جریان خون موجب بالا رفتن میزان آرامش و کم شدن استرس و در نتیجه چربی سوزی در بدن می شود.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :